3 תשובות
כן זה נורמלי המחזור לא חייב להיות סדיר באופן קבוע יש כאלה שהוא ממש סדיר וכל חודש מקבלים בפחות או יותר אותם תאריכים ויש כאלה שלא.. זה נורמלי לחלוטין!
זה נורמלי לגמרי, כל עוד את לא עברת את גיל 18 בערך זה נורמלי
אנונימי
כן. ב-3 השנים הראשונות זה לא סדיר.
אם אתה ממש לחוצה את יכולה לפנות לרופא
אם אתה ממש לחוצה את יכולה לפנות לרופא
באותו הנושא: