5 תשובות
יצא יפה, אני פשוט פחות אוהבת אדיטים של velocity אבל סך הכל מאוד יפה ושיר טוב
אני לא יכולה לפתוח את הקישור כי אין לי טיקטוקק
ממש טוב!!