5 תשובות
יצא יפה, אני פשוט פחות אוהבת אדיטים של velocity אבל סך הכל מאוד יפה ושיר טוב
כנל
אני לא יכולה לפתוח את הקישור כי אין לי טיקטוקק
^^^^^ w
ממש טוב!!