4 תשובות
שואל השאלה:
אה סבבה תודה
אה סבבה תודה
לישראלים לא משלמים כי אנחנו במדינה שלא תומכת בזה או משהו או לא כשירה. לא בטוח אבל מי שעושה את זה בארץ כנראה שיש לו תוכנה כלשהי
שואל השאלה:
אז זה לא תורם לי אם אני אכפיל את הסרטון שלי כדי שזה יגיע לדקה?
אז זה לא תורם לי אם אני אכפיל את הסרטון שלי כדי שזה יגיע לדקה?
כי הם ממדינות שמשלמות כסף על כמות הצפיות.
ומשלמים כסף לסרטון רק אם הוא עולה יותר מדקה אחת
ומשלמים כסף לסרטון רק אם הוא עולה יותר מדקה אחת
באותו הנושא: