12 תשובות
^אלופה! שולחת חיבוק. את תראי שיהיה טוב
שואל השאלה:
אני גאה בעצמיי
אנונימית
^גם אני גאה בך. כל הכבוד לך שיצאת למרות החרדה, באמת מלכה
שואל השאלה:
חייבת להגיד שבאלי להגדיר את עצמי ככבר מומחית ללהתמודד עם חרדה
אני פשוט עודה את זה שוב ושוב כבר כמה שנים
אהל עכשיו כשאני באמת נלחמת בה, זה נהיה טיםה קל יותר להתעלם ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
גאה להגיד שיצאתי
קצת באיחור
אבל עדיין
אנונימית
כמה שאני מבינה אותך זה קורה לי המון.
קודם כל את מהממת, ותדעי שזה טבעי מה שאת מרגישה, חוסר וודאות זה לא קל ויש כאלה שזה בא להם בטבעי ויש כאלה שפחות והכל טוב, זה אנושי.
תקחי נשימות עמוקות, תשתי משהו חם, תלבשי בגדים שאת מרגישה בהם נוח ואת תראי שהלחץ והחרדה שאת מרגישה בסוף יהיו רק נורות אזהרה שהראש שלך נותן, את תהני❤
תתני לעצמך זמן ותתמקדי בהווה.
אם את צריכה לדבר, אני כאן
שואל השאלה:
תודה!! אני עדיין שם וממש נחמד
אנונימית
יהיה לך כיף סמכי עלי, אל תחשבי על זה יותר מידי..
אני יודעת שזה מלפני שעה אבל בכללי אם את רוצה את תמיד יכולה לדבר איתי על מה שבאלך❤
שואל השאלה:
תודהה
היה לי התקף חרדה קצת כדהגעתי
זה היה טיפה רנדומלי
אני ממש כאה בעצמי שהתגברתי
הרגשתי שזה לא אפ'רי להתגבר
ממזמן לא היה לי ככה
אנונימית
כל הכבוד לךך