37 תשובות
שואל השאלה:
גם הבנות זוועה באופי וגם אין יפות
אנונימי
שואל השאלה:
הבנים יותר יפים מהבנות שמה
אנונימי
לאחת יש גיאט אגדי
כן הם זוועה ואני רואה בטיקטוק שכותבים להם איזה יפות גם השיר הזאת נראית סינית עם קראה התוכנית הזאת רק בגלל הגוף
הנה כמו שההוא כתב למעלה רק בגלל הגוף
הם גם עם התנהגות של שרלילו
שואל השאלה:
הילד 47
אה אתה מדבר על שיר
שמע היא לא בריאה
אנונימי
שואל השאלה:
מכוערות הבנים יפים בפער זה לא נעים
אנונימי
אבל הבעיה היא שרק גוף אולי יש להם
לא שיר באמת לאחת שם יש ברמה אחרת
שואל השאלה:
ההתנהגות כן הלם תרבות
זולים שם
אנונימי
שואל השאלה:
גם גוף לא ממש ממש אבל כן
אין פנים באמת

לגברים גם פנים לחלק וגם גוף וגם גובה
אנונימי
לאחת יש תחת אחי זהו
נו אתם רואים זה רק גוף לא אופי ולא יופי
שואל השאלה:
מי אם לא שיר ראית איזה עבה הוא?
אנונימי
מה את קשורה את בת זה שיח גברים
שואל השאלה:
זה מהמוגזמים לדעתי
אנונימי
ילד מה אתה רוצה
אתה פשוט הומו כולן שם יפות אתה נמשך לבנים
אנונימי
אם חתיך אז כנראה עידו
גם האופי שלהם מוריד
שואל השאלה:
לא ראית*
אנונימי
שואל השאלה:
דווקא פחות בואי ניהיה אמיתיים הן יותר יפים מהנשים שם
אנונימי
עמית פורטל גיי ונראה מזעזע רק גוף אולי יש לו אה ודרך אגב פעם ראיתי אותו בשדה תעופה
שואל השאלה:
בסדר נתת דוגמא על 1 ראית איזה ממוצעות הבנות שם?
אנונימי
כולם שמה לא רק הבנות
גם הזוהר הזה ואהרון ועוד אחד איכ
שואל השאלה:
יהיו הרבה בנות שיתווכחו איתך על זה
אבל כן יש מצב את צודקת
אנונימי
לא הן לא יפות דומות לסיני עם קארה
שואל השאלה:
הן ממש לא יפות לא ראית בנות יפות אם זה ככה
הן מזה ממוצעות

כל גבר שם אל יווני וגם פנים לחלק
אנונימי
גם הגברים דומים לזוועה
שואל השאלה:
גם חזה לא שלה
והיא לא משהו אפילו שאני נמשך לבהירות היא לא
אנונימי
אבל כולם שם מזויפות גם ככה זה לא באמת משנה
שלי שם הגינגית וואעליה היא אחת היפות אבל כולה בוטוקס זה כבר מוריד