8 תשובות
בתור מה?
ליאור סורין עובד שם
שואל השאלה:
לא יודעת אמרו במגוון תפקידים
אנונימית
אם קופאית אז כן, אם סדרנית אז פחות, לא שווה את המינימום שהם משלמים
חד משמעית
עצם השהייה במקס סטוק משמחת, לפחות אותי
בתור מי שעבדה שם אני הייתי מעדיפה להיות סדרנית לא החתמתי שרציתי להיות קופאית.
אבל העבודה לא עשתה לי טוב, מבחינת הלקוחות וזה ששמו אותי במחלקה אחת לבד בשבוע השני שלי בעבודה, ובאותה מחלקה עבדו 3 אנשים כל הזמן.
ואז כששמו אותי שם, מלא אנשים באו אליי עם שאלות על המוצרים ואני לא ידעתי מה לענות להם.


קיצר אם יש לך סבלנות ללקוחות אז תלכי על זה
לא משנה אם זה בקופות או סדרנית או תפקיד אחר.
אנונימית