5 תשובות
אני חושבת שאם אתה בהבנה שהקשר צריך להסתיים סתם ייצור בלבול גם לך וגם לה אם תתקשרו אחד עם השניה.
אם אתה מפחד לאבד אותה ורוצה לחזור אחורה אז כן תשלח לה הודעה. אבל אל תבלבל אותה אם אתה לא בטוח
אם אתה צריך עזרה אני זמינה בפרטי (:
שואל השאלה:
זהו אני כן רוצה אותה ואני דואג לה אבל אני לא רוצה לפגוע בה ואני לא יודע אם היא בכלל חושבת אותו הדבר ואני בכלל מופתע מעצמי שאני מרגיש ככה ודברים כאלה
אנונימי
תשלח לה הודעה ומקסימום תקבל ברקס..
עדיף לשלוח מאשר לא לשלוח ושתתחרט על זה בעתיד
מקווה שתשלח לה הודעה (: