75 תשובות
לא הכל בחיים זה רק היופי אופי חשוב הרבה יותר בסופו של דבר אתה תמצא את האחת
לא לאבד תקווה. גם שכאילו נראה שאתה לא חתיך או וואטאבר זה לא ימנע ממך להשיג מישהי. אל תוותר לעצמך
בתור בת, אנחנו לא מצפות שתהיה עכשיו בראד פיט או משהו.. כמו שאתה לא מצפה לצאת עם בר רפאלי. כל אחת תופסת יופי בצורה שונה. ושתדע שכולם מרגישים מכוערים, כל אחד הרגיש את זה.
מה אתה יכול לעשות? לעבוד על הגוף שלך ולעבוד על הביטחון.. אם אתה תלך לחדכ ותהיה בטוח בעצמך ותשים זין, תוכל להשיג את רובנו..
מה אתה יכול לעשות? לעבוד על הגוף שלך ולעבוד על הביטחון.. אם אתה תלך לחדכ ותהיה בטוח בעצמך ותשים זין, תוכל להשיג את רובנו..
זה לא בגלל שאתה לא חתיך בוא נגיד את זה
אין כזה דבר לא חתיך אני רוצה את איתן מכיתה יב וכולם אומרים שהוא מכוער ומוזר אבל אני רואה רק את הטוב שבו
יום אחד יהיה לך גם מישהי כזאת
(אמוג'י לב)
אני תמיד פה אם אתה רוצה להחליף את איתן מכיתה יב בשבילי
יום אחד יהיה לך גם מישהי כזאת
(אמוג'י לב)
אני תמיד פה אם אתה רוצה להחליף את איתן מכיתה יב בשבילי
להסתכל ולראות שיש גם אנשים שלא חתיכים שנשואים. כן, תתפלא לדעת שרוב הגברים לא חתיכים, ובכל זאת מוצאים אהבה.
וומפ וומפ
תצא מהגישה הזאת
כנל. אני אסתפק במידע שאבא שלי לא שיא היופי וכאילו כן
זוכרים שלא הכל בחיים זה יופי ויום אחד תבוא מישהי שתאהב אותך באמת כמו שאתה
אנונימית
מזדהה. כאילו זה לא שאני לא יפה אבל אף פעם לא היה לי חבר ולא מתחילים איתי וזה מתסכל ממש
בכל מקרה תאמין בעצמך בסוף תמצא
בכל מקרה תאמין בעצמך בסוף תמצא
תנסה להפוך לסקיבידי אלפה סיגמה ריז ותפתח פודקאסט על זכויות של אנשים ואז בטוח תמצא חברה כי אתה גבר אלפה
אנונימי
אל תדאג יופי זה לא הכל בחיים זה בא והולך אם אתה נראה סבבה אז אין לך מה לדאוג וגם אם לא אז אל תדאג
להבין שאתה מושלם כמו שאתה והכל עניין של ביטחון עצמי
שמע אחי,
אני גם מכוער לא קטן,
והיו כמה שרצו אותי,
לצערי לא הלך עם הלימודים והמטרות והדרך חיים שכל אחד רצה כנראה זה לא עבד אבל,
אל תאבד תקווה תאמין לי אני כנראה יותר מכוער ממך ואין לי איך לשנות את זה,
אבל אם אתה מכוער וזה משהו שאפשרל לשנות, תשנה את זה, תרגיש יותר טוב עם עצמך יהיה לך יותר ביטחון וזה ימשוך יותר אנשים.
אני גם מכוער לא קטן,
והיו כמה שרצו אותי,
לצערי לא הלך עם הלימודים והמטרות והדרך חיים שכל אחד רצה כנראה זה לא עבד אבל,
אל תאבד תקווה תאמין לי אני כנראה יותר מכוער ממך ואין לי איך לשנות את זה,
אבל אם אתה מכוער וזה משהו שאפשרל לשנות, תשנה את זה, תרגיש יותר טוב עם עצמך יהיה לך יותר ביטחון וזה ימשוך יותר אנשים.
מראה חיצוני לא כזה חשוב כי בסופו של דבר לכולנו יהיו קמטים וכנראה גם צלקות מהשמש ככה שלא נשארים יפה לנצח, אז תעזוב אצ זה בצד. כל עוד האישיות שלך טובה אתה מעולה
תראה, לא חסרים בעולם גברים מכוערים שהתחתנו. לא כולם נולדו יפים, אבל לא חסרים אנשים מכוערים מוצלחים שהקימו משפחה. ואגב, לא יודעת איך זה אצל גברים אבל אצל נשים יותר קל למשוך אותם דרך אופי.
לא יודע מה זה בדיוק אומר "לא חתיך". אתה מתכוון לזה שאתה מכוער, או פשוט לא רמה גבוהה של יופי? אם כן, תסתכל סביבך ותבין שהרבה גברים שיש להם בנות זוג הם לא איזו רמה. מעבר למראה החיצוני, יש חיבור עם הבן אדם, האישיות שלו,
אם תשקיע בעצמך ותקבל את עצמך ותראה ביטחון כלפי אנשים ונשים, הם ימשכו אלייך (שתדע, ביטחון עצמי מהדברים שהכי מושכים בנות). אז גם אם אתה לא רמה גבוהה, זה ממש לא משנה. ואם אתה חושב שאתה מכוער, ואתה חושב שאתה יכול לשנות את זה, אז תשנה את זה. אתה יכול להתחיל במשהו קטן בשביל לשנות, כמו תסרוקת חדשה אם אתה חושב שהשיער שלך מכוער ולא אסתטי.
אם תשקיע בעצמך ותקבל את עצמך ותראה ביטחון כלפי אנשים ונשים, הם ימשכו אלייך (שתדע, ביטחון עצמי מהדברים שהכי מושכים בנות). אז גם אם אתה לא רמה גבוהה, זה ממש לא משנה. ואם אתה חושב שאתה מכוער, ואתה חושב שאתה יכול לשנות את זה, אז תשנה את זה. אתה יכול להתחיל במשהו קטן בשביל לשנות, כמו תסרוקת חדשה אם אתה חושב שהשיער שלך מכוער ולא אסתטי.
הכל יגיע בסופו של דבר
דבר ראשון יופי וחתיכות זה דבר יחסי ומשתנה בין מישהי למישהי
דבר שני המון בנות לא רוצות אנשים רק בגלל יופי וזה לאו דווקא אומר שהן בעצמן לא יפות ואני אחת מהן ( לגבי ה"האם אני יפה או לא" זה כבר שוב עניין של טעם )
אבל אופי זה הכי חשוב שיש
ודבר שלישי כולם מוצאים מישהו בסוף
דבר שני המון בנות לא רוצות אנשים רק בגלל יופי וזה לאו דווקא אומר שהן בעצמן לא יפות ואני אחת מהן ( לגבי ה"האם אני יפה או לא" זה כבר שוב עניין של טעם )
אבל אופי זה הכי חשוב שיש
ודבר שלישי כולם מוצאים מישהו בסוף
אתה חייב להאמין בעצמך
מי אמר שאתה לא חתיך?
תעבור גולואפ
תתחיל להתאמן
תשנה סטייל
תשנה אולי דברים באופי שלך שאתה יודע שהם לא טובים כלכך ואתה יודע שאתה גם יכול לשנות אותם
תעשה תספורות אחרות לא כל פעם אותו דבר
תתחיל להתאמן
תשנה סטייל
תשנה אולי דברים באופי שלך שאתה יודע שהם לא טובים כלכך ואתה יודע שאתה גם יכול לשנות אותם
תעשה תספורות אחרות לא כל פעם אותו דבר
אנונימית
תהפוך להומו אחינו
לא לחשוב ככה.
אני בטוחה שתמצא תאחת שנועדת לה רק אל תאבד תקווה תמיד תהיה אופטימי בתור בחורה יש מלא בנות שמעוניינות יותר באופי מאשר יופי ובלי קשר לזה יכול להיות שבעיינך אתה מכוער אבל בעייני מישהי אחרת אתה חתיך זה פשוט עניין של טעם
חתיך זה לא יופי זה אופי
חוץ מזה אתה מהמם אני בטוחה הכל זה משמיים והכל כתוב לך בעזרת ה תמצא את הזיווג שלך בלי לחץ!!!!!
חוץ מזה אתה מהמם אני בטוחה הכל זה משמיים והכל כתוב לך בעזרת ה תמצא את הזיווג שלך בלי לחץ!!!!!
זה מרושע אבל תמיד לראות אנשים יותר מכוערים ממני בזוגיות זמעודד אותי
אנונימית
לכל אלה שכתבו וומפ וומפ או שהוא צריך לבכות באמת לכו זדיינו
טוב חיים^
קודם תאהב את עצמך,
ורק אז תחשוב על חברה.
ורק אז תחשוב על חברה.
שואל השאלה:
ממש תודה לכל אלה שתמכו
ממש תודה לכל אלה שתמכו
אנונימי
אתה לא היחיד
אבל זה החיים אז סובלים בשקט וממשיכים הלאה
אבל זה החיים אז סובלים בשקט וממשיכים הלאה
בנות שבאמת אוהבות אותך לא ישנאו אותך בגלל שאתה לא יפה
זו תקופה של הרגשה שלך שתעבור מתישו
אם אתה רוצה לפרוק אני אתה ממש מוזמן
אם אתה רוצה לפרוק אני אתה ממש מוזמן
להתמודד אז לא יהיה לך חברה, אפשר לחשוב, אתה יכול ללמוד התפתחות אישית, להרוויח כסף, לפתח את החיים האישיים שלך ,להגיע רחוק
אני בטוח שאתה חתיך פשוט תעבוד קצת אל ביטחון עצמי
לא תמצא פה את התשובה שאתה מחפש
אנונימי
אני מתכוון שאת התשובה האמיתית לא תמצא פה
אנונימי
ודרך אגב מה שכתבת בכותרת זה נכון, זאת הסיבה והרגשת ספציפית את זה מאמין שבטבעיות
אנונימי
כנל
בסדר יש בנות שנמשכות למכוערים תהיה רגוע
step one : תהיה חתיך
סתם אני צוחק. למזלך הרב גברים יותר נמדדים על פי אופי !
בגלל זה כשהן רואות חתיך, הן בעצם מנחשות את האופי שלו על בסיס החיצוניות.
ובגלל זה יש אצל בנות "חתיל מכוער, מכוער חתיך" וכל אלה.
סתם אני צוחק. למזלך הרב גברים יותר נמדדים על פי אופי !
בגלל זה כשהן רואות חתיך, הן בעצם מנחשות את האופי שלו על בסיס החיצוניות.
ובגלל זה יש אצל בנות "חתיל מכוער, מכוער חתיך" וכל אלה.
אני יכולה להיות להיות חברה שלך (אני נואשת ברמה אחרת)
אנונימית
אני תמיד מתאהבת בהמכוערים אז בטוח יש עוד בנות שגם אז יש לך סיכוי
היופי הוא בעיני המתבונן וביטחון עצמי תמיד מוסיף
ניראה לי שאתה צריך להפסיק לירדוף אחרי צ'חלות ובנות שניראות לך יפות מבחוץ (ולא בהכרח מביפנים) אני לא יודעת איך אתם רואים את זה אבל רוב הבנות שאני מכירה (לא צ'חלות) יופי זה בן הדברים שהכי מתפשרים אצליהם, תתפח את האופי שלך, אולי זה הבעיה? כי באמת לרוב הבנות יופי הוא פחות העיניין
אנונימית
חוש הומור מנצח יופי
זה לא אומר שבחיים לא תהיה לך. בנות אוהבות חתיכים, זו עובדה, ובאמת הולך להם יותר טוב עם בנות. אבל בסוף כולם מוצאים זוגיות. אולי לא יהיו לך 10 חברות לאורך החיים אבל אישה אחת אתה תמצא, ובתקווה כמה שיותר איכותית וטובה, אל תדאג
מזדהה עם השאלה
מזדהה עם השאלה
תיהיה מצחיק
יופי זה אף פעם לא הסוד לזוגיות, זה יכול להיות דלת אבל לא יותר.
ואפשרי להחליף את הדלת הזו בדברים אחרים, כמו רושם התנהגותי ראשוני טוב, סטייל מסויים, ביטחון, צורת דיבור..
לרוב זה גם עובד הרבה יותר טוב מרק יופי
ואפשרי להחליף את הדלת הזו בדברים אחרים, כמו רושם התנהגותי ראשוני טוב, סטייל מסויים, ביטחון, צורת דיבור..
לרוב זה גם עובד הרבה יותר טוב מרק יופי
יופי הוא בעיניי המתבונן
קודם כל, כל אחת והטעם שלה. אם בא לך לשפר את עצמך אתה יכול להתחיל להתאמן, לשנות תסרוקת ובגדים
וואלה צודק
גם אני בחיים לא אמצא חבר הכל בסדר
אל תקשיב לאנשים פה אם אתה רוצה שמשהו ישתנה, הם יגידו לך למצוא תחביבים, לצאת החוצה ולבלות עם אנשים, ללכת לחדר כושר, לשנות תסרוקת ולהתקלח...
0, כל זה יוסיף לסיכויים שלך למצוא מישהי ב0.
שוב, בני אדם וכל חיות דימורפיות (חיות שיש הבדל פיזי בין הזכר לנקבה) נמשכים ליופי ואך ורק ליופי.
אם אתה רוצה להשיג חברה (שהיא יפה) אתה צריך להיות יותר יפה משאתה עכשיו (בפנים face לא בחליפה שכל אחד יכול לקנות)
לגבי מה שכתבו אחרים שמכירים בנות שנמשכות ל"מכוערים" או שבנים נמדדים לפי יופי פנימי ולא חיצוני... אני שואל את זה: איך זה שבנים נמשכים ליופי אבל בנות ל"אופי" חח כאילו באמת, מה המוח שלהם עובד אחרת? בואו תסבירו את זה........
עוד אחד אמר שהם יודעות את האופי שלהם לפי המראה החיצוני, לא, זה האלו אפקט (halo effect) וזה אומר שאנשים יפים יתפסו כיותר חכמים, טובים, הגונים וכו' וכו'.
אה כן לגבי בנות נמשכות ל"מכוערים" בדרך כלל גברים מדורגים כמתחת לממוצע, רוב הבנות יגידו על רוב הבנים שהם "לא הטעם שלי" כלומר, לא יפה מספיק בשבילי/לא נמשכת אליו, שזה לגיטימי כי זה ביולוגיה אין מה לעשות, ולעומת זאת רוב הבנים ידרגו את רוב הבנות כמעל הממוצע.
כבר יודע שאחרי התגובה שלי אנשים יכתבו אותם שטויות אבל אם אתה רוצה תשובות אתה צריך לעשות מחקר מעמיק בעצמך.
0, כל זה יוסיף לסיכויים שלך למצוא מישהי ב0.
שוב, בני אדם וכל חיות דימורפיות (חיות שיש הבדל פיזי בין הזכר לנקבה) נמשכים ליופי ואך ורק ליופי.
אם אתה רוצה להשיג חברה (שהיא יפה) אתה צריך להיות יותר יפה משאתה עכשיו (בפנים face לא בחליפה שכל אחד יכול לקנות)
לגבי מה שכתבו אחרים שמכירים בנות שנמשכות ל"מכוערים" או שבנים נמדדים לפי יופי פנימי ולא חיצוני... אני שואל את זה: איך זה שבנים נמשכים ליופי אבל בנות ל"אופי" חח כאילו באמת, מה המוח שלהם עובד אחרת? בואו תסבירו את זה........
עוד אחד אמר שהם יודעות את האופי שלהם לפי המראה החיצוני, לא, זה האלו אפקט (halo effect) וזה אומר שאנשים יפים יתפסו כיותר חכמים, טובים, הגונים וכו' וכו'.
אה כן לגבי בנות נמשכות ל"מכוערים" בדרך כלל גברים מדורגים כמתחת לממוצע, רוב הבנות יגידו על רוב הבנים שהם "לא הטעם שלי" כלומר, לא יפה מספיק בשבילי/לא נמשכת אליו, שזה לגיטימי כי זה ביולוגיה אין מה לעשות, ולעומת זאת רוב הבנים ידרגו את רוב הבנות כמעל הממוצע.
כבר יודע שאחרי התגובה שלי אנשים יכתבו אותם שטויות אבל אם אתה רוצה תשובות אתה צריך לעשות מחקר מעמיק בעצמך.
אנונימי
מי שבאמת אוהבת אותך תקבל אותך איך שאתה
מתאהבים באופי לא ביופי ❤ אל תחשוב ככה על עצמך לעולם כל בן אדם הוא יפה
זה לא המראה, זה לא משהו שבעיקר מזיז לבחורות.
הן מחפשות בעיקר כריזמה שתעיף להם את הפוני,
ובאיזון מושלם מחפשות את האחד שיהיה הכי רגיש בעולם ורק עבורן.
וזה לא משהו שקל למצוא, אבל אנשים שעוברים קשיים כמו שלך, קל מאוד למצוא את עצמם כאלה:)
בהצלוחחהה
הן מחפשות בעיקר כריזמה שתעיף להם את הפוני,
ובאיזון מושלם מחפשות את האחד שיהיה הכי רגיש בעולם ורק עבורן.
וזה לא משהו שקל למצוא, אבל אנשים שעוברים קשיים כמו שלך, קל מאוד למצוא את עצמם כאלה:)
בהצלוחחהה
לכל קוקו יש קוקיה
כמעט ואין בנות שמסתכלות על נראות הרוב זה אופי וכסף זה בתכלס מה שחשוב באיזהשהו מקום
זה לא שאתה לא חתיך, אתה פשוט לא הטעם שלה. תבוא מישהי שאתה כן חתיך בעיניה
רק אומרת שלבנות חא כל כך אכפת חתיך לא חתיך
ברגע שאתה מצחיק וכריזמטי היא תחבב אותך ולא יהיה לה אכפת מהמראה
ברגע שאתה מצחיק וכריזמטי היא תחבב אותך ולא יהיה לה אכפת מהמראה
אל תגיד ככה בסופו של דבר אתה תמצא את האחת אל תחפש היא תבוא לבד מה ששלך יגיע
שאלה של התקרבנות קצת אח שלי
תתחתך
ריל אחי
אני גם מרגיש ככה אבל וואלה אחי אני הבנתי שיותר חשוב האופי שלך שאם תהיה אדם טוב וגבר אמיתי כל אחת לא תזיז את העיניים שלה ממך ואם אתה רוצה באמת לשנות חיצונית אז זה בקטנה כמו סטייל או תספורת וזה
אחי מצטערת לבשר לך אבל זהו אין תיקווה העתיד שלך מובטח בתור רווק בן 40 שחי עם חתול ואקסבוקס
אנונימית
ראיתי הרבה גברים שלא נראים טוב עם חברה. זה לא רק תווי פנים. זה איך אתה מתלבש זה אם אתה מתאמן, מה אתה משדר כלפי חוץ. אם לא הולך לך באפליקציות שמתבססות על מראה אז תצטרך למצוא מישהי דרך מסגרת משותפת שתוכל להכיר אותך מעבר למראה.
אנונימי
תזכור, שלא משנה מי אתה, מה אתה, וכמה רע אתה נראה, תמיד יש מישהו איפשהו שאתה הטייפ המדויק שלו.
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
תנסה לוקסמקסינג
ואני מפחדת שיאנסו אותי כשאני הולכת ברחוב בלילה
כל אחד והחששות שלו
כל אחד והחששות שלו
דבר ראשון אני בטוחה שאתה נראה ממש אחלה דבר שני יש הרבה אנשים שמחפשים אופי ואם האופי שלך טוב אז למה לא ודבר שלישי הטעם של בנות זה לא רק בלונדיני עם עיינים כחולות או אנערף אתה בטוח תמצא מישהי שתאהב אותך
לא כולן ככה נגיד אותי לא מעניין היופי אלה האופי גם אני מרגישה מכוערת וגם מלא אמרו לי את זה אני כבר לא מאמינה ביופי שלי אין לי ביטחון כבר
אבל בכל מקרה אף אחד בסופו של דבר נשאר יפה
אבל האופי נשאר וישאר.
אבל בכל מקרה אף אחד בסופו של דבר נשאר יפה
אבל האופי נשאר וישאר.
אנונימית
באותו הנושא: