5 תשובות
שואל השאלה:
מזה אפליקציות אחרות? יש רק אפטר אפקט, אדובי ואפטר אפקטס.
מזה אפליקציות אחרות? יש רק אפטר אפקט, אדובי ואפטר אפקטס.
אלו תוכנות
וכן זו אופציה, הן הרבה יותר טובות.
וידאו סטאר זו אחלה אופציה.
וכן זו אופציה, הן הרבה יותר טובות.
וידאו סטאר זו אחלה אופציה.
בסדר
אם תרצה להשתפר תערוך באפליקציות אחרות
אבל אם זה מה שעושה לך טוב אז בכיף :)
אם תרצה להשתפר תערוך באפליקציות אחרות
אבל אם זה מה שעושה לך טוב אז בכיף :)
אש אחי יש לך יותר מטורפים
יפה
באותו הנושא: