5 תשובות
גם לי חרא אפליקציה
תשני את השנה ל 2025 או תשפ"ה כשאת מנסה להתחבר
צור קשר עם המורה או מנהל המערכת שלך כדי לאפס את הגדרות החשבון או לבדוק הגבלות טכניות.
הבית ספר לא הפעיל את המשתמש זה לא בעיה אצלך
כנראה שיפעילו אותו בקרוב או שעברו לאפליקציה אחרת