2 תשובות
לא היה לי אכפת כי אני לא לומד אבל הייתי שמח כי גם לי היה מגיע לקבל שביתה ככה
לא יודעת אני לא רוצה ששביתה תגמר כשהשביתה תגמר אני אצטרך לבוא לבית ספר חדש וכיתה חדשה ועם 30+ תלמידים ואני בלחץ רציני ומפחדת . אז אני מעדיפה שביתה לבנתיים
אנונימית