3 תשובות
תנסי לדבר עם המנהל לא תפסידי כלום
אם לא הולך טוב תתפטרי
אם לא הולך טוב תתפטרי
שואל השאלה:
לא חושבת שזה יעזור לדבר עם המנהל
לא חושבת שזה יעזור לדבר עם המנהל
אנונימית
מבינה אותך מאוד זה קרה לי גם איפה שעבדתי שתמיד האחמשית החדשה נתפסה עליי כשהייתי ותיקה שם פשוט בעיניי תדברי עם המנהל במקרה שלי זה לא עזר והתפטרתי אבל אין סיבה שתמשיכי לעבוד במקום שמתנהג אלייך ככה
באותו הנושא: