3 תשובות
לא אמרו
לא אמרו מתי
שואל השאלה:
וואי אין לי עצבים לארגון המורים
אני יודעת שהם צודקים אבל כאילו תתחשבו בתלמידים!
אני השנה בכיתה יא ואמורות להיות בגרויות וכל זה ואם השביתה תמשיך מה אני אמורה לעשות?
מה אני פשוט אפספס חומר?
באמת נו זה ממש מעצבן
וואי אין לי עצבים לארגון המורים
אני יודעת שהם צודקים אבל כאילו תתחשבו בתלמידים!
אני השנה בכיתה יא ואמורות להיות בגרויות וכל זה ואם השביתה תמשיך מה אני אמורה לעשות?
מה אני פשוט אפספס חומר?
באמת נו זה ממש מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: