8 תשובות
תלוי באיזה שעות אתה יוצא כי בערב זה סבבה אבל בוקר-צהריים למות אפשר עם ארוך
תלבשי באגי ג'ורטס יותר עדיף מארוך
יעני בגדים גדולים^^^
שואל השאלה:
זה מכנס שהוא אוברסייז כזה
שואל השאלה:
אני הולך לבית ספר
תלבש לא נורא אתה לא כל יום של הבית ספר בחוץ בטח יש לכם מזגן
כן זה מהמם