8 תשובות
מחר
מחר ב6 בבוקר ככה
וואי איזה כיף לך! נהיגה נעימה ובטוחה
וואי איזה כיף לך! נהיגה נעימה ובטוחה
מזל טוב
ומחר
ומחר
הצלחת לשלם?
עברתי גם אתמול וזה לא נתן לי לשלם
עברתי גם אתמול וזה לא נתן לי לשלם
^הצלחתי לשלם
תנקיוו^
מזל טוב גם לך!
יאא מזל טוב
גם אני עברתי היום!
גם אני עברתי היום!
באותו הנושא: