17 תשובות
כן, תלך לפי הקצב שלך אם זה אנטי לא תעבור לחילוני אני דתי בחילוני רק מזהיר אני היחיד בשכבה שדתינאבל זה נחמד או שתעבור לישיבה פחות מוגזמת יותר לאומית
שואל השאלה:
מניסיון אני לא אוהב את זה גם בהמשך לצערי
מניסיון אני לא אוהב את זה גם בהמשך לצערי
אנונימי
למה אתה לא אוהב? כאילו את הדרך לימוד? אתה מתקשה עם זה?
שואל השאלה:
כן^^
כן^^
אנונימי
אתה מתקשה או בגלל הדרך לימוד?
שואל השאלה:
לא הייתי אומר מתקשה פשוט ממש לא מתחבר
לא הייתי אומר מתקשה פשוט ממש לא מתחבר
אנונימי
אה הבנתי
למה אתה לא מתחבר לזה?
למה אתה לא מתחבר לזה?
מי עשה לי דיס לייק הצעתי לך את מה שאפשרי לעשות יש ישיבות עם פחות כפייה
שואל השאלה:
לא יודע למה...
פשוט התרחקתי מה' בכל נושא אפשרי..
השירים, הלבוש, לא מניח תפילין, תפילות בכלל לא, מצוות וכאלו
לא יודע למה...
פשוט התרחקתי מה' בכל נושא אפשרי..
השירים, הלבוש, לא מניח תפילין, תפילות בכלל לא, מצוות וכאלו
אנונימי
שואל השאלה:
^^^
^^^
אנונימי
קורה וגם קורה שמתקרבים טבעי !
אה הבנתי
תנסה ללכת, אני בטוחה שיהיה לך בסדר
גם אני באותו מקרה שלך, ואת האמת שהלך לי מדהים והשנה הזאת לדעתי יותר מעניינת אותי משנה שעברה
בקיץ הרבה מאיתנו התרחקו מה' בגלל אי שיגרה אבל עכשיו שחזרנו לשיגרה יהיה לך יותר קל לדעתי
תנסה ללכת, אני בטוחה שיהיה לך בסדר
גם אני באותו מקרה שלך, ואת האמת שהלך לי מדהים והשנה הזאת לדעתי יותר מעניינת אותי משנה שעברה
בקיץ הרבה מאיתנו התרחקו מה' בגלל אי שיגרה אבל עכשיו שחזרנו לשיגרה יהיה לך יותר קל לדעתי
כדאי שתתיעץ עם איזה רב בישיבה שלך אתה לא חייב להגיד לו הכל אבל כדאי שתתיעץ
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
בהצלחה רבה!! שבעזרת ה' נשמע רק בשורות טובות (:
גם אני קצת התרחקתי בחופש והיו לי חששות דומות לשלך אבל ביום הראשון שהגעתי היה לי ממש כיף אולי השנה אתה יותר תתחבר? תנסה גם לצפות בסרטונים על זה אם זה יעזור
באותה בעייה
אנונימי