7 תשובות
אתה בן 15
אנונימי
רוצות לדעת איך זה מרגיש ig
שואל השאלה:
^^אני בת
^^אני בת
אנונימית
זה לא לנרמל פשוט בגיל הזה הם מרגישים שבא להם לנסות. כל עוד הם לא עושים משהו שהם יצטערו עליו אין בזה בעיה מבחינתי
שואל השאלה:
^^^אבל זה ממש מוקדם
^^^אבל זה ממש מוקדם
אנונימית
היום זה לא גיל כזה גרוע לזוגיות
בתכלס כל אחת מרגישה אחרת.. חלק מרגישות שהגיע הזמן שלהן והן רוצות לחוות, וחלק חושבות שזה לא הזמן המתאים. אני בעד שכל אחת תפעל לפי ההרגשה האישית שלה ועדיף בלי לשפוט את הצד השני.
אנחנו לא יודעים מה הסיבה לדחף הזה של הזוגיות- יכול להיות מחוסר מסויים בבית או פנימי אצלן
אנחנו לא יודעים מה הסיבה לדחף הזה של הזוגיות- יכול להיות מחוסר מסויים בבית או פנימי אצלן
באותו הנושא: