4 תשובות
שואל השאלה:
חחח אני עובדת שם אז סתם שאלתי משעמום
אנונימית
^^^^חחח אני בוכה
אנונימית
שהוא סבבה
לשמחתי אני לא חושבת על מקס סטוק בזמן הפנוי שלי
אבל זה סניף ענק אז מגניב