7 תשובות
לא כי אני בתיכון ואין לנו שביתה
לא.אני בסדר גם אם לא היה.
גם לי הם מתקיימים בכל זאת :(
מטורף
לא
כי אצלי עדיין הם מתקיימים
אנונימית
מאוד אני עוד שנייה צורחת משמחה פה