5 תשובות
יכול להיות שהם מצפים שנחזור שרוב הסיכויים שכן יעני
לא אמרו עדיין כלום, כרגע יש שביתה, נדע סופית סופית רק ב11 משהו כזה
מהה 12?!?!
אנונימית
שואל השאלה:
12 בלילה אבל עכשיו היה בחדשות הצהרה של יואב קיש והוא אמר שגם התיכונים נפתחיפ
אנונימית
לא הייתה הצהרה.. הם כנראה דיברו על התיכונים בדרום ובצפון שנפתחים גם בשביתה כי הם למדו פחות.
נדע סופית רק יותר מאוחר