10 תשובות
מעולם לא ראיתי איש/ה לבנים שאומרים את הn. למעשה אני רואה אנשים שחורים אומרים את זה לא מעת פעמים, כאילו הם מנסים לנרמל את זה.
שואל השאלה:
בטח ששחורים יאמרו להם מותר זה כמו לומר אחי אצלם
אנונימית
1. השפעה מאוד גדולה מהרשתות החברתיות, 2. זה מילה מאוד משונה זה כמו אחי רק יותר טוב
^מה הקשר אם אתה ישראלי או לא? זה לא חשוב אם אתה חיי פה או שם זה עדיין לא נותן לך את הלגיטימציה להשתמש במילה הזאת...
זה בעייה להגיד את זה בכללי... במיוחד אנשים שאינם שחורים
שוב, זה לא חשוב אם אתה גר פה או סין או באנטרטיקה זה עדיין לא נותן לך את הלגיטימציה להשתמש במילה.
איך לעזאזל זה נותן את הלגיטימציה?
להגיד ל"אף אחד לא אכפת", "תתמודדי" זה כל כך אדיש
זה כמו שמישהו באמריקה יתחיל להגיד דברים אנטישמיים וכינויים פוגעניים כלפי יהודים אבל ינסה להגיד שזה לא משנה כי "פה זה אמריקה ולא גרמניה".

אתה מבין כמה טיפשי זה נשמע?

להיות נגד גזענות, דיבור ומילים פוגעניות זה לא עיניין של טרנד או השפעה
זה צדק בסיסי, כבוד, אמפתיה ואנושיות.
אחי... גם בארץ יש אוכלוסייה של שחורים/אתיופים
המילה לא קשורה רק לאוכלוסיה אחת באיזה שהוא מדינה, זה מילה פוגענית כלפי אנשים שחורים בכללי.

אני לא מנסה לכפות על אנשים בישראל לא להשתמש במילה הזאת, אבל למה זה כל כך קשה לכם להראות כבוד ואמפתיה בסיסית לגזע אחר ? למה אתם (אלה שמשתמשים במילה) מרגשים את הצורך הזה להגיד אותה כל כך הרבה? אתה לא חושב שזה מוזר
אוי... מה זה הטימטום הזה ?
תעשה לי טובה ותפתח מילון באנגלית. בשום מקום לא כתוב שהמילה שייכת רק לאפרו אמריקאים, אפילו הכינוי עצמו לא הומצא באמריקה.
בפעם האחרונה זאת מילת גני כלפי גזע לא אוכלוסייה באמריקה. בבקשה לך ותחנך את עצמך בנושא של גיזענות כי רואים שאתה צריך את זה.

אתה מנסה להפיל עלי מניפולציות שאני זאת שגזענית רק בגלל שאמרתי שזה כינויי פוגעני כלפי אנשים שחורים בכללי אבל אז אתה אומר "אתיופים לא לוקחים את זה קשה" כאילו אתה לא מחליל אותם?... הצביעות...

אני שחורה בעצמי, אבל אני גזענית רק כי אני אמרתי שלא צריך להשתמש במילה גנאי פוגעניות כלפי הגזע שלי? אוקיי טוב
להגיב שאני בחרתי להעלב זה דבר כל סתום ומגוחך במיוחד למילים וכינויים שנועדות לעליב מחתחילה.
זה לא עניין של "לבחור להיעלב", אלא פשוט להבין ששימוש במילים גזעניות זה לא בסדר וזהו,
לא משנה למי זה מופנה או איפה אומרים את זה. הסירוב שלך להבין את זה פשוט מעיד על הבורות, והחוסר אמפתיות שלך מאשר הרגשות שלי.

משום שאני הגזענית פה, למה אתה כל כך מתעקש להגן על דיבור ומילים שיש בהם שנאה ואפליה אה?