2 תשובות
פשוט צריכים להתגבר על הבאסה ולקחת את זה למקום טוב, זה קשוח אבל בסופו של דבר צופים זה דבר כיף ואין באמת תפקיד שהוא כולו סבל אפשר להנות מהכל ואפשר גם להנות מדברים שכבגיים
אני מבינה אותך ממש אני גם שנים נותנת את הנשמה לי לשבט שלי ובאה כל הזמן ועושה את הכי טוב שלי ובכלל לא קיבלתי תפקיד שרציתי ואת התפקיד שהכי רציתי נתנו למישהי שלא באה 3/4 מהזמן אבל קיבלתי את זה וממשיכים אין איך לשנות את זה רק להמשיך להיות מי שאת ולתת את ההכי טוב שלך עם כל הבאסה בסופו של דבר תהיה שנה טובה פשוט צריך להסתכל על זה בצורה חיובית
ואם בא לך לדבר על זה אני כאן תמיד❤