5 תשובות
אה זה משהו אחר.. אם נגמרו לך הימים את כן צריכה להשלים
אז זה גם משרד החינוך, אותו הדבר
שואל השאלה:
אני עושה בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
אם נגיד אני לוקחת כמה ימי מחלה אז אני לא צריכה להשלים אותם? זה רק אם נגיד ניגמרו לי כל הימים שלקחתי? כי יש מישהי שיש לה ימי השלמה כי ליפני כמה חודשים היא הייתה חולה והיא מסיימת שירות
אנונימית
אם את מוציאה אישור חופש או מחלה אז לא
אני נגיד עשיתי בגן ובגלל שזה משרד חינוך אז אסור חופשים בשירות כי יש מלא חופשים
תלוי איפה את עושה
באותו הנושא: