5 תשובות
בהצלחה בסבל
להשקיע ולקחת ברצינות
אני לא לקחתי ברצינות ונדפקתי עם פערים של חצי שנה עכשיו
שואל השאלה:
מה זה עד כדי כך נוראי
ללמוד במהלך כל השנה ולא שבוע לפני המבחן
לקחת ברצינות, וללמוד במהלך השנה גם אם אין מבחן. מתמטיקה 5 יחל זה לא לעצלנים אז אם אתה לא מוכן לחרוש וללמוד אחרי בית ספר זה לא בשבילך