7 תשובות
נורא מאוד
זה לא נורא פשוט לא הייתי ממש מחכה ומתלהבת לקרוא לבת שלי נועה
לא נורא זה שמות יפים
נוראי מחריד מזעזע מפחיד איימתי בחיים לא פגשתי אנשים עם השם הזה
אנונימית
1000000/10
זה בסדר