17 תשובות
שואל השאלה:
כי בא לי?
כי בא לי?
כןן
אמאלה נדיר איפה את עורכת
אכלת.
יאו לא יודעת מי אלה שם אבל אדיט מטורף
סאמי למה זה ככ שורף לך
אנונימית
שואל השאלה:
^^למה לא מתאים?
^^למה לא מתאים?
חחח למה שישרןף ינעל
אמאלה כןן
שואל השאלה:
nwoooys
אני עורכת בafter effects (2020) זה במחשב
nwoooys
אני עורכת בafter effects (2020) זה במחשב
את קצת ממורמרת, ממש ממש טיפה, מקווה שזה עזר!
אנונימית
תודה אהובה
מה ישלך
תלמדי אותי לערוך
למה את עושה אידיט על מאיה קיי
כן מחרפן
תעלי
באותו הנושא: