המלצות לתפקידים מעניינים ומשמעותיים בצבא לבנות שלא בלוחמה
אני אשמח אם למישהי יש המלצות לתפקידים באמת מעניינים ומשמעותיים (לא לשבת כל היום על ניירת או במחשב), אני ממש חושבת על כיוון ההדרכה או פיקוד (אבל אם יש תפקיד באמת מעניין ומשמעותי שלא קשור לזה זה גם מעולה!) איזה תפקידים מומלצים יש? וגם ממש אשמח אם למישהו יש המלצות למקומות לשנת שירות❤ אין לי בעיות קשב וריכוז וכו.. אני מדריכה בצופים ובמועדון גלישה. אני עושה חמש מתמטיקה ואנגלית ומגמת ביולוגיה. אני יודעת גם לדבר רוסית שוטפת. ממש רציתי תפקיד קרבי אבל בגלל שאני בתת משקל מחקתי כבר את האופציה הזאת.