14 תשובות
הייתי דחיין בבית ספר, קיבלתי חרא של תעודה, קיבלתי מזה סטירה לפנים. מאז אני לא דחיין
שואל השאלה:
וגם אם אני יושבת לעשות משימות, אני פורדת אחרי 2 והולכת להםסקה של מלא זמן
ואז לא באלי להמשיך לשבת כי אני יודעת שאני לא הולכת לעדות כלום ולפרוש
וגם אם אני יושבת לעשות משימות, אני פורדת אחרי 2 והולכת להםסקה של מלא זמן
ואז לא באלי להמשיך לשבת כי אני יודעת שאני לא הולכת לעדות כלום ולפרוש
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זהו שזה תמיד הסתדר לי
רציתי שאני אפתור את זה בלי הסטירה לפנים.
לא באלי להדפק שנה הבאה
^^ זהו שזה תמיד הסתדר לי
רציתי שאני אפתור את זה בלי הסטירה לפנים.
לא באלי להדפק שנה הבאה
אנונימית
אז משמעת עצמית אין לי פתרון אחר
שואל השאלה:
משמעת עצמית זה קשה לי ברמות מטורפות
מטורפות ממש.
משמעת עצמית זה קשה לי ברמות מטורפות
מטורפות ממש.
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים את זה :') ?
איך עושים את זה :') ?
אנונימית
אני אגיד לך אחר כך
שואל השאלה:
אני מתה
אני מתה
אנונימית
שואל השאלה:
(אחכ)
(אחכ)
אנונימית
שואל השאלה:
אני אובססיבית למופלאה
אני אובססיבית למופלאה
אנונימית
^יואו גם אני
שואל השאלה:
כאילו
אני ליטרלי המשתמשת
אובססיבית למופלאה
אבל טוב לשמוע
כאילו
אני ליטרלי המשתמשת
אובססיבית למופלאה
אבל טוב לשמוע
אנונימית
בכל זאת סדרה מטורפת
שואל השאלה:
מסכימהה
מסכימהה
אנונימית