4 תשובות
זה עניין של איך אתה חושב שהם יגיבו וזה משפיע לך על הביטחון העצמי, תנסה פעם אחת ללכת עם חבר כדי שהוא ידחוף אותך לנסות
זה הביטחון העצמי ואתה חושב על זה יותר מידי אתה צריך ללכת על זה וזהו
^אמיתי
שואל השאלה:
הייתי עם חבר והייתי עם אלכוהול. אני חושב שיותר התפדחתי לקבל לא ליד החבר מאשר ממי שרציתי לגשת אליה
הייתי עם חבר והייתי עם אלכוהול. אני חושב שיותר התפדחתי לקבל לא ליד החבר מאשר ממי שרציתי לגשת אליה
באותו הנושא: