5 תשובות
אני חושבת שתקני עם בא לך
אם את עובדת גם בזמן בית ספר אז את יכולה גם להשיג כסף לשיעורי נהיגה על הדרך
צקני אבל טלפון יותר חדיש אני אומרת לך בתור אחת שבגיל שלך וגם חסכה ועבדה עדיף לך לקנות טלפון מתקדם יותר
אנונימית
שואל השאלה:
כמו איזה?
אנונימית
אם זה משהו שמפריע לך מאוד, שווה לך לעשות את זה
ואולי תחשבי אפילו על אייפון מתקדם יותר