69 תשובות
אין אחת שמתארת בול
דדפול אני משוגע כמוהו מקלל כמוהו ולא סותם את הפה כמוהו
ghost, רק שהוא הרג אנשים ואני עוד לא
אני גם לא הרגתי אנשים כמו דדפול אבל זה לא נראה לי משנה^^
פוקואהרה קוטה
מהסדרה האהובה עלי "fukou-kun wa kiss suru shikanai"
טוד צ'אבז
לצערי טרייסי מthirteen אבל בלי החלק של הפ.ע
אנונימית
jake מברוקלין 99
צארלי מכמה טוב להיות פרח קיר
צארלי מכמה טוב להיות פרח קיר
לייט יאגאמי ודדפול
אמרו לי בובספוג. לא בטוח מה דעתי על זה
צ'נדלר- מחברים
החברה הכי טובה של וו יונג וו- הפרקליטה וו
אין לי
ג'סטין
אשמור לעצמי את שם הסדרה
הוא לא מתאר אותי, פשוט יש הזדהות לא הגיונית בינינו
וקיארה מסדרה כלשהי
homelander מthe boys
אנונימי
גואל רצון
המעמקים מדה בויז
כן? אתה גם נמשך לתמנונים?
צ'נדלר מחברים
אנונימית
תלוי איזה
אני יכול להזכיר את מאט מורדוק מדי פעם
אנונימי
^^^ התמנון הסגול לא עשה לך כלום באמת שאתה מרושע המעמקים תקולל לעד אני מזדהה כתמנון ואני מנסה תייצג אותם כדי שאף אחד מאיתנו לא יפגע יותר
אנונימי
זה בייני לביינה.. תפסיקו להתערב לי במערכות יחסים
תאנוס
אנונימי
^^היא באה אישית והתלוננה נגדך מרושע שאתה
אנונימי
לא יודע איך היא הגישה תלונה היא נפטרה
אני מצאתי אותה בחדר שלך בשבעה מרושע שכמוך
אנונימי
אהבתי אותה היא ידעה מה היא עושה לי בזימים ואין לך זכות להגיד עוד מילה עחיה
מייבל מגרוויטי פולס וסטאר מסטאר נגד כוחות הרשע
הקטור סלמנקה

סלמנקה בלאד, סלמנקה מאני!!
אנונימי
^^^פסיכופתת!!!!!!!! משוגע!!!!!!!!!!!! היא הייתה כלכך צעירהה
אנונימי
מסכים ^
הומר סימפסון
החיפושית המופלאה

סתם גם היא לא ממש מתארת אותי
לא יודעת אופי
אבל יש לי במשותף עם מואנה
ערבוב של אליוט אלדרסון ומיסטר רובוט וקצת ניגן סמית'
קייטי מאלכסה וקייטי
מרגיש לי ששירה שטיינבול מקופה ראשית היא די אני, אבל קיצונית מאוד ויותר מעצבנת :)
זה מה שעולה לי לראש
וואלה יש מבחן כזה בגוגל ויצא לי וולטר וויט אז חברה אני הולך לבשל
פטריק
מרתה מbaby reindeer ❤
ריקי h2o
אסטה מתלתן שחור
(זה לא אני אמרתי זה חבר שלי אמר לי שאני דומה לו)
אנונימי
לצערי מאוד
קאסי מאופוריה
אנונימית
כשהייתי יותר קטנה כולם היו אומרים לי שאני בדיוק כמו מאי הקטנה וגילי מארתור חח
טיילר דרדן
לוסי גריי ביירד
מירי פסקל.
טיילר דרדן מfight club
הנסיכה סופיה
lame
^^^
התכוונתי ללברון
ת'ורפין קצת
איינר קצת
טנמה
שילוב של גייק וצנדלר כזה
ריקי מh2o
אנונימית
וואי אני וחברים שלי ישבנו שעה ועשינו שיחת ועידה על איזה דמות הכי מתאימה לי, אני חושבת שעם אני הייתי צריכה לבחור אחת הייתי בוחרת בשינג'י מאיוונגליון, אני דיי בכיינית, לא החלטית, בורחת מהבעיות שלי, ומלאה בשנאה עצמית, אבל אני נחמדה, החברים שלי חשובים לי, ויותר מזה אני יודעת למצוא שמחה ומוטיבציה בסיטואציות קשות, אולי בגלל זה אני כלכך אוהבת אותו
כנראה פנדר הרובוט האדום מרובוטים (fender)
כלום לא הולך לו והוא מתפרק.
למה כל כך הרבה מינוסים על התגובה שלי של דדפול אני באמת דומה לו מבחינת אישיות חח
אמא שלי אומרת שבמראה אני דומה לגייקוב בלאק מדמדומים
וחברים שלי אומרים שאני דומה לאסטה מתלתן שחור באישיות שלי
אנונימי
סיילור מון
^זה חשוב, סיילור מון או אוסאגי?
^אוסאגי, היא גם סיילור מון בעצמה
^לאלא אבל הן מתנהגות שונה, סיילור מון היא כמו צד אחר של אוסאגי, בניגוד לאוסאגי היא יותר אחראית ואמיצה
אה, אני אוהבת את שני הצדדים שלי, זה מה שהופך אותי לכל כך מיוחדת