4 תשובות
היי
כבר הוכחת לעצמך שאין לך שום בעייה להתחבר עם אחרים בטוב (במחנה קיץ)
,ואם עשית גם קורס מד"א - אתה יכול להתנדב פעם בשבוע או שבועיים בארגון הזה,
לחזור לביה"ס עם עוצמה של מי שמתנדב ועוזר לאחרים ואז תראה איך אלו שכרגע אולי לא "שמים" עליך פתאום ירצו שתהיה חבר שלהם. מה שחשוב הוא מי שאתה - אדם יחיד ומיוחד עם יכולות מדהימות ותכונות אנושיות טובות, וזה מה שחשוב באמת. תזכור את זה ותאמין בעצמך . אני מאמין בך.
בהצלחה .
כבר הוכחת לעצמך שאין לך שום בעייה להתחבר עם אחרים בטוב (במחנה קיץ)
,ואם עשית גם קורס מד"א - אתה יכול להתנדב פעם בשבוע או שבועיים בארגון הזה,
לחזור לביה"ס עם עוצמה של מי שמתנדב ועוזר לאחרים ואז תראה איך אלו שכרגע אולי לא "שמים" עליך פתאום ירצו שתהיה חבר שלהם. מה שחשוב הוא מי שאתה - אדם יחיד ומיוחד עם יכולות מדהימות ותכונות אנושיות טובות, וזה מה שחשוב באמת. תזכור את זה ותאמין בעצמך . אני מאמין בך.
בהצלחה .
תבוא שנה הבאה ותראה להם שאתה עם ביטחון, תראה להם מה את מה שהם פיספסו, את מי שהחברים במחנה קיץ ראו
בטוחה שיהיה בסדר, תבוא בגישה חיובית ובראש פתוח ואל תיתן לכמה חראות להוריד לך את הביטחון
בטוחה שיהיה בסדר, תבוא בגישה חיובית ובראש פתוח ואל תיתן לכמה חראות להוריד לך את הביטחון
אנונימית
יש עוד כיתות? תעבור כיתה אולי, תמצא חבר אחד לפחות (בטוח יש משהו ופשוט לא שמת לב) שיעזור לך
אנונימית
תקח הפסקה מהבית ספר