21 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא יכול להיות בלי חברים בכיתה יא...
אבל אני לא יכול להיות בלי חברים בכיתה יא...
אנונימי
אז אל תהייה
תהייה בסביבת חברים גם אם אתה גלגל 30 זה עדיף על להיות לבד לא?
אתה צריך לנסות אתה חייב לפנות אל אנשים בשביל שזה באמת יקרה
אני לא ככ יודעת איך זה אצל בנים אבל תחשוב מה אתה יכול לעשות
אם יש לך אפשרות להיות בסביבת חברים גם אם אתה רק כאופציה שם או גם אם אף אחד לא מסתכל עליך זה עדיף על פני כלום ועם הזמן תתקרבו
ככה זה עובד ודרך אגב אני מבינה אותך אבל זה קשה רק בהתחלה
אני עברתי לבית ספר חדש שנה שעברה וכולם היו חבורות וזה ולא רציתי להידחף או לרדוף אחרי אנשים אבל הבנתי בסוף שאין מה לעשות אתה חייב לפנות, לדבר, לנסות, ליזום ולעשות את כל הדברים הקשים כי ככה זה עובד עם כמה שזה מעצבן זו הדרך היחידה ואין מה לעשות
ואני אומרת לך מניסיון בסוף תמצא את החברים שלך אבל אתה חייב לנסות ולא לחכות שפשוט יבואו אליך
תהייה בסביבת חברים גם אם אתה גלגל 30 זה עדיף על להיות לבד לא?
אתה צריך לנסות אתה חייב לפנות אל אנשים בשביל שזה באמת יקרה
אני לא ככ יודעת איך זה אצל בנים אבל תחשוב מה אתה יכול לעשות
אם יש לך אפשרות להיות בסביבת חברים גם אם אתה רק כאופציה שם או גם אם אף אחד לא מסתכל עליך זה עדיף על פני כלום ועם הזמן תתקרבו
ככה זה עובד ודרך אגב אני מבינה אותך אבל זה קשה רק בהתחלה
אני עברתי לבית ספר חדש שנה שעברה וכולם היו חבורות וזה ולא רציתי להידחף או לרדוף אחרי אנשים אבל הבנתי בסוף שאין מה לעשות אתה חייב לפנות, לדבר, לנסות, ליזום ולעשות את כל הדברים הקשים כי ככה זה עובד עם כמה שזה מעצבן זו הדרך היחידה ואין מה לעשות
ואני אומרת לך מניסיון בסוף תמצא את החברים שלך אבל אתה חייב לנסות ולא לחכות שפשוט יבואו אליך
שואל השאלה:
לפנות ולדחוף ולדבר זה בסדר אבל אני ניסיתי להכנס לחבורה אבל זה בלתי אפשרי הם לא מקבלים ותאמיני לי שעדיף להיות לבד מאשר להיות גלגל 30
לפנות ולדחוף ולדבר זה בסדר אבל אני ניסיתי להכנס לחבורה אבל זה בלתי אפשרי הם לא מקבלים ותאמיני לי שעדיף להיות לבד מאשר להיות גלגל 30
אנונימי
ני מבינה אותך
אני גם חשבתי ככה ובאמת הייתי ככה חצי שנה עד שהיה נמאס לי ובסוף ניסיתי יותר
אני עדיין מנסה למצוא את המקום שלי אבל לפחות יש לי חברות
בתכלס הייתה לי אופציה כי הרבה בנות ניסו לגרום לי להצטרף אליהן ולדבר איתן אבל רובן ממש צבועות ומציקות אז העדפתי להישאר לבד
אבל בסופו של דבר תהייה איתם סתם בשביל שלא יהיה לך משעמם, זה מה שאני עושה
אין לך כל כך ברירה
אני גם חשבתי ככה ובאמת הייתי ככה חצי שנה עד שהיה נמאס לי ובסוף ניסיתי יותר
אני עדיין מנסה למצוא את המקום שלי אבל לפחות יש לי חברות
בתכלס הייתה לי אופציה כי הרבה בנות ניסו לגרום לי להצטרף אליהן ולדבר איתן אבל רובן ממש צבועות ומציקות אז העדפתי להישאר לבד
אבל בסופו של דבר תהייה איתם סתם בשביל שלא יהיה לך משעמם, זה מה שאני עושה
אין לך כל כך ברירה
אה כתבת שהם לא מקבלים.. זה בעיה אחרת
אין ממש אף אחד שאתה חושב שתוכל להתחבר אליו?
אין ממש אף אחד שאתה חושב שתוכל להתחבר אליו?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
ונגיד אתה מנסה לדבר או להתחבר אל מישהו זה לא הולך? מה קורה עם זה?
לאף אחד לא אכפת מאף אחד בגיל 16-17 חחח לכולם אכפת מעצמם וכדאי גם לך להתחיל להיות כזה
תצטרך ללמוד איך להסתדר עם זה ואיך להשתלב אם אתה לא רוצה להיות לבד
בכל מקרה אתה עוד צעיר וזה משתפר עם השנים
תצטרך ללמוד איך להסתדר עם זה ואיך להשתלב אם אתה לא רוצה להיות לבד
בכל מקרה אתה עוד צעיר וזה משתפר עם השנים
שואל השאלה:
כן אבל זה מרגיש כאילו אני בפינה שאף אחד לא אכפת ממני כזה וזה מבאס קשה מאוד להראות בטחון כשאתה בסביבה שאתה גלגל מספר 30
כן אבל זה מרגיש כאילו אני בפינה שאף אחד לא אכפת ממני כזה וזה מבאס קשה מאוד להראות בטחון כשאתה בסביבה שאתה גלגל מספר 30
אנונימי
קראתי והכול בסדר
קודם כל אתה חייב לזכור שבית ספר זה לא הכול
זה בסדר ואפילו מעולה שאחרי בית ספר יש לך את החברים והאנשים שלך
נכון שזה קשה אבל אל תיתן לזה להוריד לך את הביטחון
תנסה כמה שאתה מסוגל לנסות להתחבר אל אחרים, ואל תתבייש וגם אם אתה מתבייש תנסה בכל זאת ותהייה עם ביטחון הכול בסדר אף אחד לא באמת חוקר או שופט אותך וקח הכול בקלות הכול בסדר כיתה יא זה לא סוף העולם יש לך עוד חיים לחיות וכשתגדל תבין שזה שטויות באמת
קודם כל אתה חייב לזכור שבית ספר זה לא הכול
זה בסדר ואפילו מעולה שאחרי בית ספר יש לך את החברים והאנשים שלך
נכון שזה קשה אבל אל תיתן לזה להוריד לך את הביטחון
תנסה כמה שאתה מסוגל לנסות להתחבר אל אחרים, ואל תתבייש וגם אם אתה מתבייש תנסה בכל זאת ותהייה עם ביטחון הכול בסדר אף אחד לא באמת חוקר או שופט אותך וקח הכול בקלות הכול בסדר כיתה יא זה לא סוף העולם יש לך עוד חיים לחיות וכשתגדל תבין שזה שטויות באמת
שואל השאלה:
לא הולך, עסוקים בעצמם ובחברים שכבר יש להם
לא הולך, עסוקים בעצמם ובחברים שכבר יש להם
אנונימי
וואי מבאס
ומכיתות אחרות גם אין בכלל? חייב להיות משהו שתוכל לעשות אין מצב שתהייה לבד עד סוף הלימודים בגלל זה
ומכיתות אחרות גם אין בכלל? חייב להיות משהו שתוכל לעשות אין מצב שתהייה לבד עד סוף הלימודים בגלל זה
זה לא אף אחד זה השכבה והסביבה שאתה נמצא בה
לצערך תצטרך לסבול עוד שנתיים, אבל אחרי זה זה נגמר ויהיו לך מלא הזדמנויות אחרות להכיר חברים
זה לא נגמר וזה גם לא יגמר כאן
זה יעבור, ובינתיים תצטרך להישאר הגלגל 30 עד שתמצא את האנשים שלך
לצערך תצטרך לסבול עוד שנתיים, אבל אחרי זה זה נגמר ויהיו לך מלא הזדמנויות אחרות להכיר חברים
זה לא נגמר וזה גם לא יגמר כאן
זה יעבור, ובינתיים תצטרך להישאר הגלגל 30 עד שתמצא את האנשים שלך
שואל השאלה:
אני לא מסוגל, אני לא אשרוד שנתיים ככה
אני לא מסוגל, אני לא אשרוד שנתיים ככה
אנונימי
אין לך כל כך ברירה חוץ מלנסות בכוח שיאהבו אותך ותאמין לי שאתה ממש לא רוצה את זה
אני סה"כ כנה איתך אין לי כוח לאלה שאומרים יהיה טוב יהיה טוב
אם אתה באמת רוצה עצה הייתי אומרת לך שתתרכז בעצמך, יש לך הזדמנות לחשוב מה תוכל לעשות בשביל להשתפר
או שזה רק אני שאובססיבית להגיע לשלמות שלא קיימת
אבל זה לפחות מרגיע לדעת שאתה יכול
לא יודעת אם אתה מבין למה שאני מתכוונת אבל זה הדבר הכי טוב שאני אוכל להגיד לך במקרה הזה
רציתי לומר עוד משהו ושכחתי וזה קצת משגע אותי אז תן לי דקה לחשוב על זה
אני סה"כ כנה איתך אין לי כוח לאלה שאומרים יהיה טוב יהיה טוב
אם אתה באמת רוצה עצה הייתי אומרת לך שתתרכז בעצמך, יש לך הזדמנות לחשוב מה תוכל לעשות בשביל להשתפר
או שזה רק אני שאובססיבית להגיע לשלמות שלא קיימת
אבל זה לפחות מרגיע לדעת שאתה יכול
לא יודעת אם אתה מבין למה שאני מתכוונת אבל זה הדבר הכי טוב שאני אוכל להגיד לך במקרה הזה
רציתי לומר עוד משהו ושכחתי וזה קצת משגע אותי אז תן לי דקה לחשוב על זה
שואל השאלה:
הכל טוב הבנתי, טוב תודה רבה אני אראה מה אעשה
הכל טוב הבנתי, טוב תודה רבה אני אראה מה אעשה
אנונימי
אגב אני מתה לעוף מהאתר הזה שאני נכנסת אליו פעמים רחוקות מאוד אבל כואב לי מהשאלה הזאת אז אני עדיין ערה בשבילך כי מחר אין מצב שאכנס לאתר הזה שוב ולא נעים לי לעזוב את זה
בקיצור.. שכחתי מה רציתי לומר וזה משגע אותי כי הדבר היחיד שאני זוכרת זה שזה היה משהו טוב
בקיצור.. שכחתי מה רציתי לומר וזה משגע אותי כי הדבר היחיד שאני זוכרת זה שזה היה משהו טוב
שואל השאלה:
,תודה אני ממש מעריך תקשיבי שזה באמת לא פייר אני לא מכיר הרבה אנשים אני מרגיש כמו גלגל 30 לא קשור בכלל אין לי הרבה חברים והרגשתי טוב כשהייתי בקיץ כי עשיתי דברים לא קשורים אליהם ונהנתי אני מרגיש שאני לא מסוגל יותר ושאני עומד לבכות אני לא הבחירה הראשונה של אף אחד ולאף אחד לא באמת אכפת ממני אני בחירה רביעית או חמישית של אנשים, אני לא עשיתי רע לאף אחד חבורה אחת בכיתה היא מפסגת זאב שמכירים עוד מהיסודי, לחבורה השנייה היה מלא ריבים כשהכניסו מישהו לתוך החבורה, אז הם העיפו ולא רוצים להכניס יותר אף אחד ולכן לא משנה מי אני אהיה אף אחד לא ירצה אותי
,תודה אני ממש מעריך תקשיבי שזה באמת לא פייר אני לא מכיר הרבה אנשים אני מרגיש כמו גלגל 30 לא קשור בכלל אין לי הרבה חברים והרגשתי טוב כשהייתי בקיץ כי עשיתי דברים לא קשורים אליהם ונהנתי אני מרגיש שאני לא מסוגל יותר ושאני עומד לבכות אני לא הבחירה הראשונה של אף אחד ולאף אחד לא באמת אכפת ממני אני בחירה רביעית או חמישית של אנשים, אני לא עשיתי רע לאף אחד חבורה אחת בכיתה היא מפסגת זאב שמכירים עוד מהיסודי, לחבורה השנייה היה מלא ריבים כשהכניסו מישהו לתוך החבורה, אז הם העיפו ולא רוצים להכניס יותר אף אחד ולכן לא משנה מי אני אהיה אף אחד לא ירצה אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת לא יודע יש לי חברים אבל יש להם חברים אחרים שהם מעדיפים להיות איתם מאשר איתי אז לא אני מניח לא ממש מתחבא אילהם אני לא רוצה יותר באמת בא לי לבכות אני מעדיף להיות לבד מאשר להיות במקום שלא התייחסו אליי
אני באמת לא יודע יש לי חברים אבל יש להם חברים אחרים שהם מעדיפים להיות איתם מאשר איתי אז לא אני מניח לא ממש מתחבא אילהם אני לא רוצה יותר באמת בא לי לבכות אני מעדיף להיות לבד מאשר להיות במקום שלא התייחסו אליי
אנונימי
אני חושבת שכדאי לך לנסות אולי להתקרב אליהם יותר תחשוב מה גורם לך להיות פחות אהוב בעיניהם ותנסה לשנות את זה
אבל אם אתה לא מצליח או שקשה לך יותר מידי אני חושבת שבאמת עדיף לך לנסות להיות לבד
וזה בסדר לבכות, אם אתה צריך מישהו לדבר איתו אני כאן
אבל אם אתה לא מצליח או שקשה לך יותר מידי אני חושבת שבאמת עדיף לך לנסות להיות לבד
וזה בסדר לבכות, אם אתה צריך מישהו לדבר איתו אני כאן
שואל השאלה:
הכל בסדר באמת, ושוב הכל טוב אני אשאל את השאלה גם מחר אראה אם עוד יוכלו לעזור אני מרגיש רע להשאיר אותך ערה ככה בשבילי, מעריך את השיחה ממש אבל ותודה רבהה אז שיהיה לך לילה טוב וחלומות נעימים
הכל בסדר באמת, ושוב הכל טוב אני אשאל את השאלה גם מחר אראה אם עוד יוכלו לעזור אני מרגיש רע להשאיר אותך ערה ככה בשבילי, מעריך את השיחה ממש אבל ותודה רבהה אז שיהיה לך לילה טוב וחלומות נעימים
אנונימי