3 תשובות
ליל השטן זה דיי מוצלח
הלביאה הלוחמת
יש לייטלארק שזה בעיקר הספר השני עם מלא רומנטיקה וסמאט(לא סובלת סמאט אז כמעט ולא יכולתי לקרוא את זה)
יש גם אדום לבן וכחול מלכותי