8 תשובות
כע
כן תתחדשי
תלוי לכמה פריטים ותלוי עד כמה את צריכה אותם ותלוי בתקציב שלך
אבל באופן כללי זה סכום דיי נפוץ את לא חריגה
אבל באופן כללי זה סכום דיי נפוץ את לא חריגה
תלוי מה קנית, עם זה דברים שאת באמת מרגישה שהם חשובים אז כן.
שואל השאלה:
הזמנתי דברים שימושיים
ולא עשיתי הזמנה כבר 3 חודשים בערך
הזמנתי דברים שימושיים
ולא עשיתי הזמנה כבר 3 חודשים בערך
אנונימית
לכי על זה
תהני!
תהני!
הרבה , לא הייתי ממליץ לעשות בהזמנה אחת 500 אבל תתחדשי
באותו הנושא: