8 תשובות
וואי אין לי מושג אבל שאלה טובה
אנונימי
אהבה
משפט שסבא שלי אמר לי:
"החיים לא תמיד בשליטתנו, אם אני אמות זה הגורל אני אתן לגורל לעשות את שלו"
"החיים לא תמיד בשליטתנו, אם אני אמות זה הגורל אני אתן לגורל לעשות את שלו"
שיעור תורה מפי הרב דרוקמן
אחיינים שלי ❤
איתןx זה באמת משפט טוב אנסה לזכור אותוו
ניתוח
טוי
מחשב
אנימה
ביאל
ועוד...
בעיקר 2 הראשונים (טויי חחח)
טוי
מחשב
אנימה
ביאל
ועוד...
בעיקר 2 הראשונים (טויי חחח)
לקום בבוקר לעוד יום חדש
באותו הנושא: