28 תשובות
פחד מחיסונים
אנונימי
אני נגד, שכל אחד יעשה מה שנכון לגופו
בעד
שואל השאלה:
למה נגד?
למה נגד?
נגד מזרקים זה מזעזע
שאלה קשה
בעד, אבל לא בדרך מגבלות ולחץ וחרדה וסגרים עולמיים ותמריצים ללכת להתחסן כמו איזה...מההה...
בעד, אבל לא בדרך מגבלות ולחץ וחרדה וסגרים עולמיים ותמריצים ללכת להתחסן כמו איזה...מההה...
בעד
נגד
כי בעניי זה הורס את הגוף ויש סיבה למה אני אומרת את זה אבל זאת סיבה פרטית טיפה אז אם בא לך אתה יכולה לבוא לפרטי ואני יגיד שם^^^^^^
לא בעד
אנונימי
שתגדל קצת תבין שהחיסונים עושה יותר גרוע ותכלס הם עושים את זה בשביל כסף כמובן
אנונימי
בדיוק^
חיסון פפילומה עוד אפשר להבין אני מאמין שזה יכול לתרום
אבל חיסון נגד שפעת קורונה וכל הדברים האלה זה כבר לא בריא לגוף סתם המציאו את זה והם אפילו בעצמם אמרו
אבל חיסון נגד שפעת קורונה וכל הדברים האלה זה כבר לא בריא לגוף סתם המציאו את זה והם אפילו בעצמם אמרו
אנונימי
נכון אפילו החיסון קורונה גרם להתקפי לב ובימקום לעזור רק עשה נזק^^
איתןx אין לי כוח להתווכח על זה אמרתי את שלי
אנונימי
מה קשור זה לא כאילו כל חיסון קורונה עושה התקף לב זה כמה מקרים (אם זה בכלל קרה) אז זה לא טענה טובה
אני מדבר על החיסונים של הקורונה
מה קרה איפה נעלמה פתאום המגיפה באמצע יום רגיל
מה קרה איפה נעלמה פתאום המגיפה באמצע יום רגיל
אנונימי
זה כן קרה,מאות אנשים קיבלו התקפי לב ביגלל החיסון הזה^^^
את יכולה לשלוח כתבה על זה?
חח למה ניראה לך שהם מודים על זה בחדשות, הממשלה לא אומרת כלום על זה כדי שלא יקרה לה כלום, וגם החיסון שביבי עשה זה לא הייה באמת החיסון זה הייה מים^^^
אז שמעת את זה בטיקטוק או משהו? תראי לי מאיפה שמעת את זה ונראה אם זה אמיתי ואת יכולה להוכיח שביבי הזריק מים ולא את החיסון?
לא שמעתי את זה ב"טיק טוק" שמעתי את זה מאנשים שבאמת מבינים ויודעים דברים, וכמו שהאנונימי אמר, איך בדיוק היא פיתאום נעלמה? יש לך הסבר לזה?^^
מי אלה האנשים האלה? וכן אני יכול להסביר
אחרי שהקורונה קיימת כבר שנתיים-שלוש רוב האנשים התחסנו ויש כאלה שנדבקו אפילו כמה פעמים אז הגוף שלהם מכיר את הקורונה ויודע לנטרל אותה,ועם הזמן היא נהייתה יותר חלשה
אחרי שהקורונה קיימת כבר שנתיים-שלוש רוב האנשים התחסנו ויש כאלה שנדבקו אפילו כמה פעמים אז הגוף שלהם מכיר את הקורונה ויודע לנטרל אותה,ועם הזמן היא נהייתה יותר חלשה
טוב אין לי כוח לזה כי אתה מהאנשים שלכל דבר שאני יגיד הם יחפשו תשובה רק כדי לצאת הצודקים אז אני מכבדת את הדעה שלך ומקווה שבעתיד אתה תבין יותר על הדבר הזה,
ביי לילה טוב לכם❤
ביי לילה טוב לכם❤
בעד כי הם מה שמשביטים לנו את הוירוסים מהסוג הזה בגוף
מישהי רופאה שאני מכירה אמרה פעם שלא לדבר איתה על חיסונים כי על כל חיסון שאתם לא עשיתם היא קברה ילד מהמחלה הזאת.
חיסונים הם אחד מההמצאות הגדולות ביותר של האנושות שהצילו הכי הרבה חיים, בלעדיהם הרבה מאיתנו לא היינו פה.
חיסונים הם אחד מההמצאות הגדולות ביותר של האנושות שהצילו הכי הרבה חיים, בלעדיהם הרבה מאיתנו לא היינו פה.
באותו הנושא: