6 תשובות
לגיטימי נראה לי
בחירה שלך בכל אופן
בחירה שלך בכל אופן
את צודקת לגמרי.אני הייתי אפילו פוסל על זה!! את צדיקה!! קעקועים זה עיסוק בשטויות ולא נותן כלום חוץ מבזבוז כסף,אפילו זה לא יפה בכלל.תחפשי מישהו שמתעסק בעניינים רציניים.
כאילו לגיטימי אני מניח
אם נגיד היה לך קראש על מישהו ואת מאוד אוהבת את השיער שלו זה יהיה באסה אם הוא יעשה קרחת אז אותו עיקרון
אם נגיד היה לך קראש על מישהו ואת מאוד אוהבת את השיער שלו זה יהיה באסה אם הוא יעשה קרחת אז אותו עיקרון
הגיוני לגמרי, גם אני לא הייתי שלם עם זה
שואל השאלה:
תודה כולם! הרגשתי כל כך רע עם עצמי ועזרתם לי מאוד תודה רבה 3>
תודה כולם! הרגשתי כל כך רע עם עצמי ועזרתם לי מאוד תודה רבה 3>
אנונימית
גם אני פוסל מישהי עם קעקוע
זה דגל אדום לדעתי
זה דגל אדום לדעתי
באותו הנושא: