9 תשובות
לדעתי קצת, כן
שואל השאלה:
^^^^אני יודע אני ראיתי כבר את הסדרה אבל אני רואה אותה היום שוב עם אמא שלע
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו אני בן שבע עשרה אולי אני פשוט אלך לשרותים או משהו כל פעם שיש סצנה של מין או משהו כי תכלס זה לא קורה כזה הרבה
אנונימי
יש המון מין בסדרה אתה לא יכול ללכת כל פעם מחדש זה יותר מדי
שואל השאלה:
שומע אין כזה הרבה יש פשוט בעונות הראשונות בתדירות קצת גבוהה אבל זה לא ברמה של כל פרק

כאילו ראיתי עם אחותי את זה ואת בית הדרקון פשוט חשבתי שעם אמא שלי זה יהיה מוזר יותר
אנונימי
ראיתי שם כל כך הרבה ציצי שזה עוד רודף אותי בלילה
לא ממש סדרה שכיף לצפות עם ההורים
לא חןשבת