6 תשובות
גם לי זה נראה לא משהו
אני כן מאמינה שאהבה לספרים כאלו המקורה בדאדי אישיוז או העדפה לגברים מבוגרים יותר, אין כאן שום סיבה להמליץ אותו לגיל שכזה , שום ספר סמאט באופן כללי
שואל השאלה:
אבל בת 12 נהנת לקרוא את זה ונמשכת למורה?
די זה מוגזם
אנונימית
אני מבין את החששות שלך. הספר נוגע בנושאים רגישים ויכול להיות מפריע עבור חלק מהקוראים. חשוב לזכור שמדובר בסיפור בדיוני ואינו משקף את המציאות.
ברור שזה מוגזם , אני ממש לא מעודדת את זה ^^
אני מאד אהבתי את הספר הזה אבל לא הייתי ממליצה ספרים כאלה לילדות מתחת ל- 18