8 תשובות
מבחינתם הם גרועים מספיק כי הם גרים בישראל והם גם אזרחים
הם פשוט חטפו את מי שהם ראו לא איכפת להם
כי חמאס לא הבדילו בין ערבי ליהודי או מוסלמי או מה שזה לא יהיה הם חטפו או רצחו את כל מי שהיה בדרכם.
מבחינתם כל ערבי שבעד ישראל בוגד
כי לא אכפת להם, הם יחטפו כל מי שגר בישראל בגלל שהוא גר בישראל
זה לא עניין אותם. ביום הטבח, כל מי שמעבר לגדר היה אויב מבחינתם. לא משנה הגיל, המוצא או המגדר
כי הם מטורללים
כי הם לא שמים פס על מה הדת/מוצא/צבע עור שלך, הם לא יבדקו עכשיו את הרקע של כל מי שהם פוגעים בו או חוטפים אותו.
מבחינתם כל עוד את חיה בישראל, את מטרה עבורם.
מבחינתם כל עוד את חיה בישראל, את מטרה עבורם.
באותו הנושא: