23 תשובות
אבל עם היא יפה ומושכת היא הטייפ שלך?
אז אל תמשיך את הקשר מלכתחילה אם אתה לא נמשך אליה פשוט, סתם מיותר
שואל השאלה:
אני מבין מה שאתם אומרים
ברור שלא בעד לבגוד
אבל הכוונה שלי שתמיד אסתכל על הטייפ וארצה את זה
היא כן יפה אבל נגיד לדוגמא היא לא מזרחית שזה הטייפ והיא אשכנזיה הבנתם
אני מבין מה שאתם אומרים
ברור שלא בעד לבגוד
אבל הכוונה שלי שתמיד אסתכל על הטייפ וארצה את זה
היא כן יפה אבל נגיד לדוגמא היא לא מזרחית שזה הטייפ והיא אשכנזיה הבנתם
אנונימי
לא להיות איתה ולא להיכנס לזה
אנונימית
אז אל תיכנס לזה מלכתחילה
אל תתפשר אחי
תשאף להשיג את הדה בסט של הדה בסט
אל תתפשר אחי
תשאף להשיג את הדה בסט של הדה בסט
אתה לא בעד לבגוד לא אומר שלא תבגוד אם המחשבה שאתה אולי תבגוד עוברת לך בראש על תלך לזוגיות לא איתה ואפילו בכלל לא^
שואל השאלה:
לדעתך
כנראה לא הבנת את השאלה
אתה עונה כמו npc
לדעתך
כנראה לא הבנת את השאלה
אתה עונה כמו npc
אנונימי
טוב אחי אמרתי מה שחושב ואומד אחרי זה אם אתה בכלל חושב על לבגוד גם אם נגד כמו שאתה אומר אם בכלל חושב על לבגוד כי היא לא הטיפ שלך למרות שהיא יפה ויש לך רגשות עליה אז כן אם אתה חושב ככה לצאת לקשר זה לא חכם נגיד ככה לא מבין מה אתה רוצה ממני? כי מעביר ביקרת עליך וקשה לך להתמודד אם זה?
שואל השאלה:
^"הרגע הזה שאתה לא מבין את השאלה
ואתה חושב שאתה מביא עצות טובות"
^"הרגע הזה שאתה לא מבין את השאלה
ואתה חושב שאתה מביא עצות טובות"
אנונימי
אם אתה חושב שתבגוד אתה בבעיה ולא ממליץ ללכת לזוגיות בכלל
דבר ראשון, למה שתבגוד בכלל בעתיד..? אם היא כבר לא תמצא חן בעינייך ותרצה מישהי אחרת, תפרד ממנה.. לא צריך לבגוד
שואל השאלה:
^עכשיו שינית קצת
וכן אם היא לא הטייפ זה יכול להביא לבגידה בהמשך עם כל אהבה שיש זה מציאותי זה לא אומר שזה מה שאני רוצה
פשוט זה מינוס שיכול לבוא בהמשך ושאלתי אם כדאי לצאת מתברר שלא
^עכשיו שינית קצת
וכן אם היא לא הטייפ זה יכול להביא לבגידה בהמשך עם כל אהבה שיש זה מציאותי זה לא אומר שזה מה שאני רוצה
פשוט זה מינוס שיכול לבוא בהמשך ושאלתי אם כדאי לצאת מתברר שלא
אנונימי
שואל השאלה:
אם היא לא הטייפ עדיף שלא לפי מה שהבנתי
אם היא לא הטייפ עדיף שלא לפי מה שהבנתי
אנונימי
לא מכיר אותך ולא צריך אני מגיב לשאלה אם הנתונים שאתה נתת וכן אחד שחשוב על האפשרות של לבגוד בגלל טיפ לדעתי לא בנוי לזוגיןת(ואיך אתה אומר שאני "פוליטקאי מתיפיף" "כיאילו אתה מכיר אותי בכלל" חח)
יכול לא לצאת איתה אבל לא לחשוב על בגידה^^
שואל השאלה:
מכיר אותך מאתר ראיתי תשובות שלך
גיבשתי דעה עליך שאתה npc בלי אישיות אמיתית
מכיר אותך מאתר ראיתי תשובות שלך
גיבשתי דעה עליך שאתה npc בלי אישיות אמיתית
אנונימי
אוקי אז מבין איך אני גיבשתי עליך את דעתי נכון? ואני אומר את זה בגלל נתונים שלך ותחשוב מה שתחשוב ומעדיף להיות 1000 פעם npc מלחשוב על לבגוד בטח בגלל דבר כזה שטחי
שואל השאלה:
אתה ההגדרה לnpc אתה בוט של האתר
אתה תצא מהבועה בטח עוד כמה שנים שתתבגר יותר ולא תעשה העתק הדבק למה שנחשב נכון ומתייפייף ותעביר מידע ממה שאתה שומע ותפתח אישיות משל עצמך
אתה ההגדרה לnpc אתה בוט של האתר
אתה תצא מהבועה בטח עוד כמה שנים שתתבגר יותר ולא תעשה העתק הדבק למה שנחשב נכון ומתייפייף ותעביר מידע ממה שאתה שומע ותפתח אישיות משל עצמך
אנונימי
שואל השאלה:
בהצלחה
בהצלחה
אנונימי
אחי אני בן 20 לא יודע בן כמה אתה אבל גם שאני יתבגר עוד לא יחשוב על בגידה כמוך אח(ולא העתק הדבק מדבר מה שחושב^
שואל השאלה:
זה לדעתך שאני לא לזוגיות
אתה פשוט פוליטקאי מתייפיף באתר וחייב לענות נחשב בלי אישיות אמיתית משלך
זה לדעתך שאני לא לזוגיות
אתה פשוט פוליטקאי מתייפיף באתר וחייב לענות נחשב בלי אישיות אמיתית משלך
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו אתה מכיר אותי בכלל
כאילו אתה מכיר אותי בכלל
אנונימי
זה בעיה אם אתה חושב שזה יוביל לבגידה לפרידה גם אבל לא סבבנ לדעתי^^^(לא לצאת מראש אם אתה כזה