15 תשובות
אייפון למרות שאני אוהבת גם סמסונג
גלקסי, אייפון זה זבל בתחת
אייפון
למה שתשקלי לקנות גלקסי אפילו
אייפון
כל חיי הייתי עם גלקסי ולפני 3 חודשים עברתי לאייפון

מבחינת נוחות וזה אני חושבת שבגלקסי היה לי יותר קל אבל בדיעבד שהתרגלתי גם האייפון הוא נוח מאוד ואני עכשיו כבר לא מרגישה את ההבדלים תוך פחות מחודש התרגלתי לאייפון

מבחינת מצלמה אייפון חד משמעית לוקח אני רואה תמונות שצילמתי בגלקסי ותמונות שצילמתי באייפון והפער זה שיא
שואל השאלה:
למה אייפון זה זבל מעניין אותי?
תמיד שמעתי עליו דברים טובים
אתה יכול לפרט??
אנונימית
אייפון אונטופ
אייפון אבל הייתי מחכה קצת ל16 כי הוא אמור להיות משמעותית יותר טוב מה15
אייפון
פשוט כי הוא יותר טוב אין דרך להסביר
יותר מהיר, מצלמה טובה יותר הכל פשוט עובד טוב יותר
שואל השאלה:
תןדה רפונזל3>
אנונימית
בכיףף❤
אייפון זה למושפעים
סמסונג
סמסונג,
בין אם אלה מצלמות יותר מתקדמות (שגם לדגמים הבסיסיים יש מצלמת טלה).
מערכת קירור כך שבמשחקים אחרי זמן הטלפון יריץ אץ המשחק יותר טוב.
יותר פיצ'רים: בין אם זו מצלמה עם יותר פונקציות, או ממשק שניתן לשנות את הנראות שלו. שלא לדבר על דקס סרגל אפליקציות ועוד.
ובגלל שאת באנדרואיד, את יכולה להוריד מודים של אפליקציות (כמו אינסטגרם יוטיוב וספוטיפיי) שהופכים את האפליקציות ליותר טובות ובלי פרסומות. בנוסף לזה שכל פיצ'ר שיש ויהיה לאייפון את תוכלי להוריד אותו (כמו אי דינמי וstand by mode) וגם פיצ'רים של טלפונים אחרים.
בנוסף ליותר שנים של עדכוני מערכת בסמסונג מקבלים 7 שנים באופן רשמי לעומת אפל שהכריזה על 6 באופן רשמי.
בנוגע למי יותר מהיר, את לא תשימי לב לזה בשימוש יומי, בsingle core אפל כן יותר חזקה, אבל בmulti סמסונג מובילה וגם המעבד הגרפי יותר חזק
גלאקסי כי בתכונתיו והאיי איי שלו והמחיר שלו הכי טוב! וגם אני ממליץ גם את הz flip והz fold