4 תשובות
קצת
וואלה לא, אבל קים נראית כמו אגודל
אנונימי
וואי לא חשבתי על זה קצת כן
נופ
ולגינגית קוראים קלואה
ולגינגית קוראים קלואה
באותו הנושא: