15 תשובות
כי היא זלולת
כי לרוב היא לא בריאה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
ברור שיש כולסטרול בגבינה ובצק שזה פחמימה אבל זה לא שונה מכל מאכל בערך
למה לא?
ברור שיש כולסטרול בגבינה ובצק שזה פחמימה אבל זה לא שונה מכל מאכל בערך
אנונימית
גם המבורגר מה זה?
בשר טחון עם ירקות ולחם?
בשר טחון עם ירקות ולחם?
אנונימי
שואל השאלה:
המבורגר בדרך כלל מגיע עם צ'יפס מטוגן ושתייה מתוקה, אף אחד לא אוכל המבורגר ושותה מים.
מה גם שתוספות על ההמבורגר פחות בריאות מעל פיצה (בצל מטוגן, טבעות בצל, רטבים..)
המבורגר בדרך כלל מגיע עם צ'יפס מטוגן ושתייה מתוקה, אף אחד לא אוכל המבורגר ושותה מים.
מה גם שתוספות על ההמבורגר פחות בריאות מעל פיצה (בצל מטוגן, טבעות בצל, רטבים..)
אנונימית
גם פיצה לא שותים עם מים
פיצה הבצק שוחה בשמן, כמות גדולה של גבינה, המון סוכר ברוטב של הפיצה
פיצה הבצק שוחה בשמן, כמות גדולה של גבינה, המון סוכר ברוטב של הפיצה
אנונימי
כי זה גאנק כשאתה אןכל את זה בפיצה האט
שואל השאלה:
הבצק בכלל לא שוחה בשמן הוא נאפה בטאבון/תנור
הבצק בכלל לא שוחה בשמן הוא נאפה בטאבון/תנור
אנונימית
פיצה ביתית אף אחד לא מחשיב גאנק
שואל השאלה:
בפיצה האט גם הסלט נחשב ג'אנק לול
בפיצה האט גם הסלט נחשב ג'אנק לול
אנונימית
בבצק של פיצה יש הרבה שמן
הוא כן נאפה אבל בתנור
הוא כן נאפה אבל בתנור
אנונימי
שואל השאלה:
אהה אתה מדבר על ההכנה שלו
ככה מכינים בצק כמו בלחם של כריך
אהה אתה מדבר על ההכנה שלו
ככה מכינים בצק כמו בלחם של כריך
אנונימית
לא זה לא אותו בצק
פעם ראית בצק של פילה האט?
תמיד גם שמסיימים פיצה אז הקרטון למטה שמן
פעם ראית בצק של פילה האט?
תמיד גם שמסיימים פיצה אז הקרטון למטה שמן
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא אוכלת שם
לא אני לא אוכלת שם
אנונימית
זה מלא מלא שמן
לא דומה לסנדוויץ או טוסט
גם ברוטב, גם בגבינה, וגם בבצק
למשל בפיצה האט בסוף ההכנה כשהפיצה כבר מוכנה פשוט באים ומורחים עליה שכבת שמן
אבל את צודקת שזה יותר בריא מהמבורגר
גם בג'אנק יש דירוגים
לא דומה לסנדוויץ או טוסט
גם ברוטב, גם בגבינה, וגם בבצק
למשל בפיצה האט בסוף ההכנה כשהפיצה כבר מוכנה פשוט באים ומורחים עליה שכבת שמן
אבל את צודקת שזה יותר בריא מהמבורגר
גם בג'אנק יש דירוגים
אנונימית
באותו הנושא: