2 תשובות
יכול להיות שתגיעי לבקו"ם בלי שיבוץ ויגיד לך שם קצין מיון
באוקטובר בערך לצערי
אני אמורה להתגייס במרץ ומתה שיביאו שיבוץ כבר איזה מעצבן זה המתח הזה