2 תשובות
יכול להיות שתגיעי לבקו"ם בלי שיבוץ ויגיד לך שם קצין מיון
באוקטובר בערך לצערי
אני אמורה להתגייס במרץ ומתה שיביאו שיבוץ כבר איזה מעצבן זה המתח הזה
אני אמורה להתגייס במרץ ומתה שיביאו שיבוץ כבר איזה מעצבן זה המתח הזה
באותו הנושא: