10 תשובות
מי אמר לך את עם קבוצה או לבד ?
לא נורא, תדעי לפעם הבאה
זה חשוב זה הבטיחות שלך
זה חשוב זה הבטיחות שלך
שואל השאלה:
לבד ועשיתי רק תרגיל לרגליים ועכשיו אני צריכה ללכת הביתה
לבד ועשיתי רק תרגיל לרגליים ועכשיו אני צריכה ללכת הביתה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה המאמן פה אמר
וזה המאמן פה אמר
אנונימית
מי מקשיב לו תעשי מה שבא לך אם בא לך לאתאמן תתאמני את פשוט לוקחת את הסיכון
אסור מבחינה בטיחותית כי אם נופל עלייך משהו זה חבל
תחזרי הביתה אין מה לעשות
תחזרי הביתה אין מה לעשות
שואל השאלה:
אין הוא אמר לי אני לא יכולה להמשיך להתאמן מה אני אתחיל לריב איתו
אמר שזה ההנחיות
אז חזרתי הביתה
אין הוא אמר לי אני לא יכולה להמשיך להתאמן מה אני אתחיל לריב איתו
אמר שזה ההנחיות
אז חזרתי הביתה
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות המכון 3 דק מהבית שלי
לפחות המכון 3 דק מהבית שלי
אנונימית
אם ככה תביאי נעליים
ברור שאסור, זה לא ידוע מראש עם שלט בכניסה?
באותו הנושא: