6 תשובות
אויש קרה לי גם
האפליקציה דפוקה ממש תנסי מהאתר שלהם השאלון אמור להופיע שם
שואל השאלה:
כן אבל היה הודעה שזה נקלט ואני סתם התקדמתי כדי לראות את השאלון לא באמת מילאתי
אנונימית
כןכן ממליצה לא להתקדם לפני שאת עונה על הכל.
ובכללי ממליצה לך למלא שאלונים וזה רק מהמחשב האפליקציה לא משהו.
שואל השאלה:
כן אבל כבר אני אין לי מה לעשות כי זה נשלח אז רציתי לדעת אם יש איזשהי דרך למחוק את זה
אנונימית
פשוט תיכנסי מהאתר את תצליחי לערוך את זה
אפשר לערוך אותו באפליקציה