13 תשובות
ארטיק בטעם ענבים.
תות
אף פעם לא אכלתי ארטיק בטעם תות.___.
אז אני אגיד ענביםxd
ברור שענבים!
לימון!
אבל אם צריך לבחור אז תות
ענבים (:
ענבים
בחיים לא אכלתי ארטיק בטעם תות אז ענבים
ענבים
תות..