14 תשובות
זה ממוצע נראלי
כן אבל את יכולה גם לקבל יותר נגיד יש עבודות שהם 40שקל לשעה
זה מלא
כן
זה בסדר
זה הרבה כן
זה ממוצע
נחמד
זה סבבה ממוצע נראה לי אבל את יכולה לקבל יותר נגיד אני מקבלת 55 לשעה
זה יותר מהממוצע אבל זה סבבה, יש כאלה מקבלים פחות
תלוי במה את עובדת אבל בכללי כן זה אחלה, ממוצע כזה
זה מעולה
זה בסדר,
את יכולה למצוא עבודות עם סכות קצת יותר
את יכולה למצוא עבודות עם סכות קצת יותר
באותו הנושא: